Trim och 95e10oktan

5528 inlägg 0 nya
Suzuki

Fortsättning följer.
Höjd reducktionsplickt gör att den går lagligare och miljövänligare.

Suzuki

Den går för snabbt otrimmat på 95e10oktan och miljövänligare ihop med hel syntetiskt 2-taktsolja.

Suzuki

95e10oktan är inte skadligt för just den jag kör även om 3oktan för lågt oktantal ger mera effekt än 98oktan, fungerar enbart på 2-taktaren och gör 95e10oktan mera explosivt än 98oktan I det exemplar jag kör

Suzuki

95e10oktan brìnner bara 3 gånger snabbare i en 2-taktare konstruerad för 98oktan.
Rena rama 95e10oktan 2-taktare motorn.

Suzuki

95e10oktan kan vara skadligt för 4-taktare som är konstruerade för 98oktan.

Suzuki

Det går även köra på vanlig 95oktan, då bör den gå lite hårdare än på 95e10oktan

Suzuki

Då olje priset går ned så går reducktionsplickten upp istället

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.