Trim och 95e10oktan

5528 inlägg 0 nya
Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron drar nästan som en nationell moped vid 45km/h landsvägskörning.
Inkörd.

Suzuki

0,02975 dl per 10km blandad körning landsvägskörning drar Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron inkörd

Suzuki

Nu är kedjan över spänd så nu dricker Eu45 klass ett mopeden bensin.
Men. Den varken hoppar eller stutsar

Suzuki

Många inbillar sig att jag kör trimmat.
Men. Är bara en lögn ( myt) nummer.
Jag blev då ifrån körd av en annan mopedist idag som körde en nyare Eu45 moped klass ett.
Polisen får gärna göra en flygande besiktning på Eu45 klass ett mopeden för det finns inget trim på den jag kör.
Jag fartdåre, det misstämmer nummer.

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron har rullat över 8.000 mil eller 80.000km .

Suzuki

Motorn går för lätt.
Det är därför Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron går att köra 57km/h som mest I hastighet I trafiken och därför blir jag tvungen begränsa gaspådraget till 45km/h I trafiken

Suzuki

Äter medicin så jag kan inte köra påverkad dessutom har Eu45 klass ett mopeden enbart 2 hjul så därför behövs inget alkolås .

Suzuki

Har läst läkar tidningen om peth provet tidigare utan att vara läkare

Suzuki

Använder tunnare blå snöskoter 2-taktsolja i Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.
Det är är 6:e året som jag kör på den 2-taktsoljan.
Köper den i 4 liters dunkar okq8s hel syntetiska 2-taktsolja och gör både plånboken och miljön en tjänst.

Suzuki

Har frågat AI om Polisen kan beslagta 2-taktsolja och det kan inte AI svara på så enligt mig är svaret nej, 2-taktsolja är inte trim enligt lagen.
Har t.o.m ställt frågan till transportstyrelsen och dom är byråkrater.
Tunnare 2-taktsolja är inte trim.
Det känns att den jag kör är baserad på en lätt motorcykel trots låg motoreffekt på motorn.
2,8 hkr -2,5hkr I motoreffekt.
2,93hkr enligt en viss lapp på höger sida på ramen och 289kg I lastvikt och 45km/h och tomgångs varvet 3.125rpm så någon annan har gjort bort sig.
Men. Alla utom jag tror på lögnaren för vi har vägt den på utisam och funnit att den väger 116kg och inte 99kg körklar.
Det är bara 3 saker som stämmer med registreringsbeviset och det är tomgångs varvet och den tillåtna hastigheten på 45km/h och ljudnivån på 81dbl på tomgången och under körning på 71dbl.
2,93hkr + minst 10% efter inkörning.
Möjligen +30% i motoreffekt.
Inkörning och 2-taktsolja har betydelse.
Den motorbromsar t.o.m i utförsbacke på 6:an.

Suzuki

Motorn tror jag ger 3,7hkr p.g av 10kuggs nedväxling nummer ?.

Suzuki

Kör pluggat skick och har lite skrikig bakbroms .
Hur man ser det.
Jo. Blindröret, låga dbl ,på drivpaketet.
Bromsarna brukar skrika då det är fuktigt ute eller blött.
Varför den går köra för snabbt.
Jo.p.g av 2-taktsoljan.
Men. Det tror inte polisen på trots att det är sant.

Suzuki

Ett tips från mig 28mph är 45km/h och 53mph är 85km/h minns jag från tiden då jag körde yamaha dt50r enduro Eu45 klass ett moped.
Jag höll in en viss blå knapp lite för länge och fick mph istället för km/h .
Men. Tiden är förbi sedan länge.
Världens bästa trim enligt vissa .

Suzuki

8077 mil har Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron rullat nu .

Suzuki

Fick Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron tvättad av naturen så man slapp tvätta Eu45 moped klass ett mopeden idag

Suzuki

Nejdå, jag kör inte trimmat, det är 2-taktsoljan som gör att den går 57km/h som mest I hastighet I trafiken

Suzuki

Dom har provat med att växla ner Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.
Men. Då kompenserar den nedväxlingen med att varva mera istället och går nästan lika snabbt ändå

Suzuki

Sluta okynnes mailja till trafikverket ni förstör både för er själva och andra

Suzuki

Jag kör på 95e10oktan för att få ner utsläppen och motoreffekten.
Det är 2-taktsoljan som gör att den går som den går.

Suzuki

Nej.
Det går inte köra ifrån polisen i verkligheten

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.