Trim och 95e10oktan

5443 inlägg 0 nya
Suzuki

Det är många som har svarta hjälmar nummer.
Men. Jag satt hemma och läste om att en polis hade blivit påkörd klockan 16:15 vid östra ringen sedan flera timmar den dagen.
Har 2 svarta hjälmar.
Men en orange Eu45 klass ett moped av enduro modell lv reggad och har blivit stoppad tidigare.

Suzuki

Det här liknar ett hitsckok avsnitt som liknar den grå mannen som jag sett tidigare

Suzuki

Nu tror dom att det är alla som har en svart hjälm som är skyldiga

Suzuki

Det händer ibland att jag kör mera än 45km/h I trafiken.
Men. Det är oftast vid omkörning.
Det är svårt köra bara i 45km/h det är som den berömda blöta tvålen det.
Varför jag stänger av motorn i poliskontroll?
Jo.jag vill inte polisen ska se att vägmätaren inte fungerar utan att det bara är trippmätaren som fungerar, dom vill ju hitta fel och det felet försvinner i samma stund som motorn stängs av i en poliskontroll.

Suzuki

Idag får Eu45 moped klass ett mopeden stå

Suzuki

Dom flesta Eu45 klass ett mopeder går minst 45km/h otrimmat i trafiken efter inkörning och ntf vägrar acceptera växlade Eu45 klass ett mopeder som mopeder

Suzuki

Eu45 klass ett mopeden får framföras på 90/110 väg om det är allmän väg och alla 90 /110 vägar är inte motortrafikled eller motorväg.

Suzuki

Cykla mot röd gubbe, javisst om du vill dö ?.

Suzuki

Vill du ha olyckor och dö så kör trimmat I trafiken

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron är inte bara ett tätorts fordon

Suzuki

Nu har Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron snart rullat 10.000 mil eller 100.000km.

Suzuki

Om en månad blir det premiär för 10,1 %etanol I bensinen och det kommer jag att märka på orken och toppfarten på bensin Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron

Suzuki

Fortsättning följer.
Det som händer är att den går inte lika snabbt längre och går lite lugnare och snålare.
Men. Får lite bredare register

Suzuki

Trimning ger bara olyckor och elände

Suzuki

Trimning ger bara olyckor och död och elände det är därför det är olagligt och straffbart.

Suzuki

Det var avsaknaden av nummer skylt baktill som gjorde att du åkte fast för trimning av Eu45 klass ett mopeden

Suzuki

Det som gör att den går som den går är hel syntetiskt 2-taktsolja och 95e10oktan I en Eu45 klass ett moped rieju mrt enduro som normalt sett ska ha 98oktan bensin och inget annat.
3 oktan för lågt oktan har betydelse i en 2-taktare ihop med hel syntetiskt 2-taktsolja som är tunnare.
95e10oktan tänder lättare i en Eu45 klass ett moped som ska ha 98oktan och snabbare och dessutom så blir det miljövänligare och det går ju begränsa gaspådraget till 45km/h .

Suzuki

Ska dom få den att gå mera lagligt så blir dom tvungen återinföra 98oktan överallt och det tror jag inte ens mp vill.

Suzuki

Nog kan jag återgå till del syntetiskt 2-taktsolja.
Men .Då skär motorn ihop

Suzuki

Jag är bättre på 2-taktsolja än tillverkaren

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.