Trim och 95e10oktan

5376 inlägg 0 nya
Suzuki

Jag äter medicin och kan inte dricka alkohol eller ta droger om jag inte vill omkoma (dö) förstås ?.

Suzuki

3,3 inch eller 50 c.c.m är det ,annars är det inte 50 c.c.m .
Stackars p-vakt, otacksamt jobb

Suzuki

Rättelse 3,03inch är 50c.c.m och 50 inch =315 c.c.m

Suzuki

Montera ett fast munstycke istället för att använda ett ställbart munstycke är mitt förslag

Suzuki

315 c.c.m ~350 yamaha rd 350 ypvs eller xt350r

Suzuki

303 inch =49,7 c.c.m

Suzuki

3,1 inch =51 c.c.m =lätt motorcykel

Suzuki

Fråga en före detta straffad mopedist för trimning så får du veta säkert om mopeden är trimmad denne vet på en bensin moped vad som är trim och kan höra om det är original trim utan att provköra den.

Suzuki

Detta kallas trim 5 sinnen.

Suzuki

En k50z Suzuki, byte av vevhus kåpa samt byte av Reed ventil och tändstift samt byte av framdrev till ett större framdrev + byte av cylinder och kolv och avgassystemet

Suzuki

Glömde byte av förgasare

Suzuki

Med 10,1 %etanol I bensinen så gör den jag kör bara 51km/h orörd istället för 57km/h I trafiken och med 20%etanol I bensinen 46km/h I topp hastighet I trafiken om det kan vara till hjälp för polisen?

Suzuki

Yamaha center har fått provköra Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron och funnit att den går 57km/h både med och utan gps utan trim med 6% etanol I bensinen.

Suzuki

Den är nummer 7årig modell av rieju mrt enduro

Suzuki

En original motor går bara sämre med etanol I bensinen.
Etanol har 104 I oktantal.
När etanol förbränns så blir det vatten ånga som håller förbränning rummet rent liksom avgassystemet på motorn på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.
Etanol I bensin kyler även motorn.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.