Trim och 95e10oktan

3704 inlägg 0 nya
Suzuki

Även om regg-skylten tas bort så är det ändå en eu moped och dom är hårdare pluggad än nationell moped.
7 pluggningar är 5 mer än 2 pluggningar.
Nyhetens behag är över nu?

Suzuki

På vintern brukar kylan nypa en i skinnet när man kör moped/eu moped.
På det viset brukade jag hålla mig vaken då jag körde .
Så tips är att skruva av värmen på eu moped bilen så kan du möjligtvis minska risken för en olycka i trafiken så här års när det är mörkt ute och kallt .
Låt kylan hålla en vaken och skruva av musiken den gör en bara trött och ouppmärksam .

Suzuki

Min åsikt bara

Suzuki

Tröttast är man på morgonen varje dag och speciellt mot slutet av veckan

Suzuki

Fredag morgon är enligt mig själv den farligaste tiden på veckan i trafiken.

Suzuki

Lyssnar aldrig på musik när jag kör eu moped I trafiken.

Suzuki

Har på sätt och vis varit krockdocka sedan 1980-talet på moped/eu moped så jag vet hur det känns bland annat att flyga över styret bland annat i trafiken.
Frågor på det här?

Suzuki

Det var priset per liter som gjorde att jag gick över till hel syntetiskt 2-taktsolja från del syntetiskt 2-taktsolja.
Det blev helt enkelt för dyrt köra på del syntetiskt 2-taktsolja.

Suzuki

Den här hel syntetiska 2-taktsoljan finns bara att köpa på vintern ute på marknaden vad jag vet och finns i 4 liters dunkar.

Suzuki

Hel syntetiskt 2-taktsolja 4 liter av den sort som jag kör på har kostat 375:- per dunk och del syntetiskt 2-taktsolja 4 liter har kostat 420:-

Suzuki

+ att en gör miljön en tjänst och så går det avsevärt mindre 2-taktsolja per mil samt att eu moped riejun enduron går bättre = vridstarkare och renare avgaser och renare förbränning än på enbart etanol I bensinen.

Suzuki

Vridet kommer närmare motoreffekten på denna hel syntetiskt 2-taktsolja

Suzuki

Det går så lite hel syntetiskt 2-taktsolja att det kan räcka flera år ?
Det som händer är att friktionen i motorn halveras .
Det är snöskoter 2-taktsolja jag kör på .
Det kan bli att köra lite eu moped I helgen för att bromsarna inte ska börja kärva på eu mopeden.

Suzuki

Om inte eu moped rieju mrt enduron inte har frusit ihop och bromsarna redan börjat kärva och om jag ens får igång eu moped rieju mrt enduron?

Suzuki

Jag brukar blaska med hel och halv ljuset mot mötande trafik när det är renar på vägen som jag passerat under sommaren för att varna mötande trafik för renarna.
Är det olagligt?

Suzuki

Den hel syntetiskt 2-taktsoljan köper jag på okq8 macken

Suzuki

Ersättnings avgaskröken till eu rieju mrt har 2 pluggningar, en i mynningen och en längst bak som tas bort med ett trycklufts drivet slip verktyg .
Men. Det är bara pluggningen längst bak som behöver tas bort för att det inte ska bli för tätt på avgaskröken från racing planet för 1.004:-+100:- i frakt +arbete och moms.
Annars brukar pluggningar fungera som motorvärmare på eu moped 2-taktaren liksom katalysatorn.

Suzuki

2-taktaren är starkast i slutet av motorregistret medans 4-taktare är starkast i början av motorregistret.
Vill en ha en bakhjulsraket ska en välja 4-taktaren.
2-taktaren låter ettrig på tomgången.
Men. Orkar inte mycket från låga rpm .
Inte precis nån bakhjulsraket om man inte vill förstöra koppling och växellåda förstås bland annat i original skick.
2-taktarens ryckte som bakhjulsraket är bara en myt i pluggat skick.

Suzuki

Den jag kör varken dricker, hoppar eller stutsar i trafiken.

Suzuki

Har inte kört eu moped sedan i lördags

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.