Trim och 95e10oktan

5863 inlägg 0 nya
Suzuki

AI översikt ljuger, det är 10,1 %etanol I bensinen

Suzuki

Den varvar 2.560 rpm vid 53km/h på mätaren eller 51,43km/h på sjätte växeln och drar 2,5dl per 10km blandad körning landsvägskörning I trafiken.

Suzuki

Elden är solens småbröder

Suzuki

Just den 2-taktaren jag kör är snålare än många Eu45 moped klass ett scooter mopeder 4-taktare per 10km blandad körning landsvägskörning

Suzuki

Det är jag och open AI överens om

Suzuki

Man måste ge full choke varje gång man startar med nålen I det där magrare läget och låta den gå 2 minuter på tomgången innan man kan slå av choken och köra .
Annars orkar den inte .
Har kört 6 dagar med nålen I det magrare läget och den blev bara piggare och mjukare motorgång och starkare nu .

Suzuki

Eu45 klass ett mopeden fick lite för mycket dry Martini via 95e10oktan och jag blev stående på en busshållplats i myckle

Suzuki

På 4-taktare måste man höja nålen.
Men. Jag har låtit sänka nålen.
Det gör att 4-taktare blir 10% törstigare medans 2-taktaren jag kör blir 10% snålare.
Skillnad 20%

Suzuki

Det skulle dom ha gjort på fler växlade Eu45 klass ett mopeder som går för snabbt otrimmat, sänkt nålen.
7:e dagen med sänkt nål .

Suzuki

Eftersom den jag kör har direkt insug via Reed ventiler så fungerar det utmärkt med sänkt nål som strypning på 2-taktaren utan att den skär ihop

Suzuki

Den får mindre bensin och mera luft nu och går normalt när motorn är varm och motorn behöver ingen choke när den är varm

Suzuki

Såg 2 som skjutsa på en klass 2 moped scooter som hade cykel hjälmar på skallen, dom ville väl in på iva?

Suzuki

Tänker inte rösta.

Suzuki

Deras gud gav bara helveten så därför blev jag ateist

Suzuki

Pengar eller sedlar blev dagvardsbröd eller botemedlet mot nattvardsbröd

Suzuki

När man även äter äppelsruttet så har man gått hela varvet runt och kan Lee åt kunskapens träd och orm

Suzuki

Dom växlade Eu45 klass ett mopederna med direkt insug på 2-taktaren går att strypa ner via en nål sänkning och ska då få att gå cirka 5km/h långsammare ,snålare, piggare och mjukare motorgång.

Suzuki

Fortsättning följer.
Samt ettrigare motorgång.
Gjorde bort mej inför polisen, bröt mot höger regeln.
Men. Det blev ingen krock.
Allt p.g av gnällig personal på boendet

Suzuki

Tomgången är original 3.125rpm och topp varvet vid 53km/h är 2.560rpm, skillnad 565 rpm .
Modellen saknar tomgångs skruv och batteri standard och allt går på tändström

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron varvar 2.100 rpm vid 45km/h på 6:an I trafiken

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.