Trim och 95e10oktan

5777 inlägg 0 nya
Suzuki

Har am körkort och inte förarbevis

Suzuki

Felräkning .
Rättelse
9.658 mil har den rullat.
Det är möjligen inga riktiga klass ett mopeder two stroke rider kör eftersom ni har bara förarbevis och inte am körkort, det verkar vara trimmade klass 2 mopeder.
Man får inte köra klass ett moped på förarbevis så det blir olovlig körning.

Suzuki

Ny rättelse
9.958 mil

Suzuki

Skaffa er am körkort och riktiga klass ett mopeder istället för att köra omkring på trimmade klass 2 mopeder.
Den som jag kör finns bara som klass ett moped och jag har am körkort

Suzuki

Hade gjort nåt fel med pumpen så pumpen spottade ut kortet och jag fick börja om från början idag och tanka

Suzuki

Det ska åskregna på måndag här uppe I norr.
Då blir jag våt .

Suzuki

Nästa steg är 95e15oktan
Sista steget är 95e20oktan sedan går det inte längre för dom flesta kör 4-taktare och 4-taktare tål inte mera än 20%etanol I bensinen.
Då släpper den ut 90% mindre avgaser I trafiken som det nu är släpper den ut 70%mindre avgaser och då har jag bara 2,25hkr i motoreffekt och kör mest på verkningsgraden i trafiken.

Suzuki

Göra om en Eu45 klass ett moped till lätt motorcykel går inte, det blir bara trimmad Eu45 moped klass ett +att motorn är 70c.c.m för liten för eu:s lagstiftning och montera en 125 c.c.m motor med växellåda, då blir det bara en olaglig parentes du kör omkring med för motorn är för stark, ramen blir sned.

Suzuki

Chassit på en moped scooter är mest bara armerad plast och en motor samt ett par små runda skottkärr hjul

Suzuki

Ett lättviktsbygge med andra ord konstruerad på samma koncept som en wv 1303 bubbla med motorn bak .
Ett livsfarligt motorfordon som säljer bra P.g av att den är ofta olycksdrabbad i trafiken.

Suzuki

Olovlig körning tvivlar jag på så länge den original och jag kör bara I 45km/h I trafiken för den håller ju längre om jag slipper köra full gas och ni är inga poliser, ni är bara avundsjuka.

Suzuki

Vid körning I åskväder med moped i trafiken ha höga byggnader eller skog i närheten så blir man mera impopulär för blixten, men. Våt och kall blir man istället.
Vid körning I åskhagel blir man både våt ,kall och får räkna med att ha ont efter åskhagel.
Att ta skydd i en skog när åskan går skyddar inte, det gör bara saken värre .

Suzuki

Köp inte team sportias regnkläder om du ska köra moped ,köp granngårdens regnkläder, annars får du räkna med att bli våt om du ska köra moped/Eu45 klass ett moped i regn och hagel.
Team sportias regnkläder är inte gjorda för moped/Eu45 klass ett moped körning i åskväder.
Egen livserfarenhet.

Suzuki

Vill du bli våt och kall så köp team sportias regnkläder

Suzuki

På den tiden 750:-för lite skräp som inte gick köra i åskväder med på moped i 80km från team sportia

Suzuki

Jag rekommenderar okq8s hel syntetiskt 2-taktsolja för miljöns och ekonomins skull till 2-taktaren.
Finns i 4liters dunkar, 2-taktsolja som är blåfärgad och lite tunnare 2-taktsolja för cirka 400:- dunken.
Räcker längre än man tror, är drygt som diskmedelet yes om man använder det i separat smörjningen istället för I bensinen I längden.
Skonar miljön samtidigt.
Behövs inget nikotinell för att få Eu45 klass ett mopeden att sluta ryka.

Suzuki

Såg en som hade fått soppatorsk som ledde sin Eu45 klass ett moped scooter till forslunds och Volvo för att tanka ,denne skulle ha behövt fler olika tankkort så att denne kunnat tanka på betydligt närmare håll i stan t. Ex st1 eller k-cikel eller okq8.

Suzuki

Fick Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron tvättad naturen helt gratis idag .

Suzuki

Fick Eu45 mopeden klass ett tvättad av naturen idag helt gratis

Suzuki

På ramen På höger sida ska det sitta en skylt som anger verkliga uppgifter om fordet du kör.
Se dig inte blind på fordonsuppgifter .

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.