Trim och 95e10oktan

5482 inlägg 0 nya
Suzuki

Med 95e10oktan med 10,1 % etanol I bensinen så har Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron 2,5hkr i motoreffekt och bör göra 45-50 km/h I trafiken.
Etanol reducerar motoreffekten i motorn.

Suzuki

16m.m förgasare ger 4hkr opluggad logiskt sett och 70km/h .
Men. Nu är den här pluggad och då ger motorn 2,93-2,8hkr i motoreffekt I trafiken.
2,93hkr och 2,8hkr ~3hkr och med 10,1 %etanol I bensinen efter den 1 juli 2,5hkr i motoreffekt

Suzuki

Motorn är orörd och nedstrypt 1,2hkr minst och 25km/h

Suzuki

Både månen och Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron är full för jämnan genom att Eu45 klass ett mopeden går på 95e10oktan och månen full en gång I månaden medans jag är nykterist.
95e10oktan innehåller ju alkohol ( etanol) eller sprit.
Så dom får väl göra peth provet på månen och Eu45 klass ett mopeden istället.

Suzuki

Man ska blinka vänster när man ska svänga vänster i en rondell och höger när man ska ut ur rondellen

Suzuki

Idag var det meningen jag skulle köpa en ny varsel jacka.
Men. Vissa har ingen hjärna

Suzuki

Jag dementerar

Suzuki

Det blev en varsel jacka idag.
Dementerar att vissa har ingen hjärna

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron tar mera bränsle och mindre 2-taktsolja vilket gynnar miljön och blir mera lik 4-taktaren.
Utom att den blir snålare på 95e10oktan

Suzuki

Tur jag inte kör Eu45 klass ett moped idag för det regnar ute, årets första regn här i Skellefteå.
Ta Pet, h prov utan ens vetskap är ett brott mot samtyckes lagen.

Suzuki

Dom kör säkert med tvångsvård på erikslids vc när det gäller Pet,h provet

Suzuki

Polisen får godtyckligt ta en Eu45 klass ett moped utan misstanke om trimning och samma sak körkort utan att är onykter gäller även transportstyrelsen

Suzuki

Transportstyrelsen får godtyckligt ta körkortet utan misstanke om alkohol och drog missbruk och vårdpersonal får göra övergrepp godtyckligt på dom som är nykterister i trafiken.

Suzuki

Vårdpersonal spetsar bara Pet, h provet med lite alkohol och droger eller byter ut provet för att kunna ta körkortet

Suzuki

Fortsättning följer.
Och transportstyrelsen skrattar åt det hela

Suzuki

Så korrupta är samhället

Suzuki

Upplevd ålder 60+

Suzuki

Rymden är bottenlös

Suzuki

76,3 munstycke sitter t.o.m i 28 m.m dellorto förgasare logiskt sett till rieju mrt 50

Suzuki

Ur 28 m.m förgasare kan man få ut 7hkr som räcker till ca 90km/h I topp hastighet I trafiken logiskt sett

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.