Trim och 95e10oktan

3786 inlägg 0 nya
Suzuki

Johan sundbom alias Johan dumbom mopeder är inga miljöbovar och pojkar och männ vill ha bensindrivna mopeder.
Risken finns att yamaha center går i konkurs p.g av el mopeder.
Det är dyrare beställa hem reservdelar än och ha hemma original delar.

Suzuki

Det går få Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron att dra 15-20ml per km vid 45km/h genom att köra på hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen och den väger mera än 99kg körklar (116kg I tjänstevikt).

Suzuki

Yamaha center vill bestämma över efterfrågan.
Det kommer inte löna i längden.
För då slutar kunderna komma.
Typ köp det vi har eller var utan.

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron har betydligt fler pluggningar än dom nämner.
Annars skulle den inte gå att köra på 95e10oktan och ha astma t.ex.
2,8hkr är rena 30 moped effekten i en klass ett Eu45 moped rieju mrt enduro.
Inte undra på att den är så snål och har så låga rpm på sjätte växeln.
Typ 15-20ml per km vid 45km/h på hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen.
4.775rpm vid 45km/h = 125rpm lägre än 30 mopeden av årsmodell 2002 som gick 30km/h

Suzuki

Om det är svårt sälja el mopeder så är förklaringen till det att folk vill inte ha el mopeder.
Dom vill ha bensin mopeder.
Bland annat för att dom kunna köra långt utanför Skellefteå kommun.
Annars beställer folk billigare bensin mopeder via internet om det inte finns i Skellefteå kommun.

Suzuki

Yamaha center får väl börja om med dt50mx fast som klass ett Eu45 moped om dom vill folk ska köpa från yamaha center.
Det är mitt förslag.

Suzuki

Till slut tvingas även jag köpa Eu45 klass ett moped från internet p.g av yamaha center

Suzuki

En ny hastighets mätare med vägmätare kostar 3.500:- + frakt till Eu45 klass ett moped rieju mrt enduro +montering och alla kan gå på cirka 5.000-6.000:-

Suzuki

En hastighets mätaren med vägmätare på en Eu45 moped rieju mrt enduron har tydligen ett maximalt antal mil på lite över 3.500 mil och hur man ser att hastighets mätare slutat fungera.
Jo. Mätaren visar bara noll under körning I trafiken.

Suzuki

Slutar hastighets mätaren gå så Slutar även vägmätaren gå på Eu45 klass ett mopeden.
3.500mil är tydligen max på väg och hastighets mätaren så har du 3.000mil på mätaren så byt mätare så slipper du hamna i samma sits som jag.

Suzuki

Köp Eu45 klass ett mopeden hos Hellgrens moped i burträsk istället är mitt råd.
Om den där hastighets mätaren blir monterad och fungerar.
Det är ett ebb märke för yamaha center när kunden måste ta reservdelar från burträsk nummer.
Tänker försöka köra till burträsk vid tillfälle och köpa ett framdrev och en kedja till Eu45 klass ett mopeden så jag har hemma p.g av yamaha center i sommar.

Suzuki

Har gjort vita arkivet för flera år sedan .

Suzuki

Dom lyssnar inte på kunden på yamaha center.
Kunden har alltid fel på yamaha center.
Jag Misstänker sabotage på Eu45 klass ett mopeden.

Suzuki

Kolla säkringarna på Eu45 moped klass ett mopeden.
Nästan alla kan ljuga utom ett fåtal

Suzuki

Har man inget att dölja så behöver man inte ljuga

Suzuki

Går din rieju mrt för snabbt otrimmat så montera ett mindre framdrev som förslag, istället för 54km/h 48km/h .
Rekommenderar ett 10kuggs framdrev

Suzuki

En kugg mindre framdrev ger lägre 1:a och lägre 6:a och snabbare acc, snålare motor, lugnare motorgång, högre motoreffekt, snabbare varm motor, 6km/h lagligare topp hastighet, högre vridmoment, 600rpm högre varv .
2,8hkr blir 3,3hkr .
Speciellt när man kör med hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen.
4.775rpm blir 5.375rpm .
Det enda problemet kan vara tomgången.
Bromsarna håller bättre på rieju mrt och den orkar mera och bättre.
Blir snålare på bensin och 2-taktsolja och släpper ut mindre samt att trafiksäkerheten blir högre i trafiken.
Motorbromsen ökar.

Suzuki

Glömde nämna att 10kuggs framdrev slits 10% snabbare

Suzuki

Samt att transportstyrelsen kan inte det här och inte heller polisen.
Därför är det olagligt även om det ger högre trafiksäkerhet P.g av byråkraterna och byråkrati

Suzuki

Typiskt paragraf förare.
Varför Eu45 klass ett mopeden går snabbare inkörd är P.g av inkörning.
Nåt som varken transportstyrelsen eller polisen kan

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.