Trim och 95e10oktan

3773 inlägg 0 nya
Suzuki

Den jag kör ser ut som en motorcykel.
Men. Går som en eu moped medans eu scooter mopeden ser ut som en vanlig eu moped nummer.
Men. Går som en lätt motorcykel i hastighet I trafiken. P.g av att den är lätt pluggad med för hög motoreffekt standard.
Polisen silar mygg och sväljer elefanter vid moped razzior.

Suzuki

Eu45 klass ett moped riejun enduron vibrerar för mycket p.g av däcksmönstret och det håller mej vaken när jag är morgon trött i trafiken

Suzuki

Sedan när blev 2-taktsolja trim I en 2-taktare.
Utan 2-taktsolja skär 2-taktare ihop och en 2-taktare går inte köra på vätgas då har man motorhaveri inom kort.
Vissa klimat aktiva är radikaliserade andra emuna mot radikalisering a la klimat

Suzuki

Rieju mrt enduron behöver bara 1,4hkr för att göra 45km/h och utan varvstopp skulle den göra över 60km/h I topp hastighet I trafiken och skrika ihjäl sig av rpm.
Detta utan att röra motorn och utväxlingen.

Suzuki

Fråga A.I

Suzuki

Strutsarna kan sparka ihjäl en om man rör ägget eller nån av ungarna

Suzuki

Kör du på del syntetiskt 2-taktsolja kommer du cirka 10.000km och kör du på hel syntetiskt 2-taktsolja kommer du cirka 20.000km på en tank

Suzuki

10.000km=10mils räckvidd och 20.000km= 20 mils räckvidd

Suzuki

Samt att du gynnar miljön samtidigt om du kör på hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen

Suzuki

Låg risk för att åka fast för trimning.
Det tvivlar jag på.
Risken ökar med hastigheten på eu mopeden och bromsarna håller inte med 3 dubbla hastigheten.

Suzuki

Har ingen depression.
Men. Kan få en om mitt körkort dras in

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt 50 kostar nästan 50.000:- om du vill veta det

Suzuki

Näe. För det krävs körkort nummer för rieju mrt enduro och inte förarbevis

Suzuki

Am körkort kostar cirka 5.000:- att ta minst

Suzuki

P.g av okunskap så finns det inga växlade övning körnings eu mopeder samt en obildad lärare som ej heller kan eu mopeder.

Suzuki

Det jag kör är ingen lätt motorcykel utan en Eu45 klass ett moped

Suzuki

Eu45 mopeden är pluggad och inget är manipulerat ändå går den köra mera än 45km/h .
Den är gjord för att orka 45km/h inte toppa 45km/h I trafiken och behöver inga 5,44hkr i motoreffekt vilket gör att eu moped riejun enduron kan gå mera än 45km/h och varvstoppet sitter och spärrar så den inte kan gå mera än 58km/h och med mej bakom styret går det inte mer än 45km/h.
Den är inte strypt som en Eu45 scooter moped eller eu moped bil eller Eu45 moped lastbil.

Suzuki

Har gjort mitt bästa för att få ner utsläppen från Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron =halverat utsläppen.
Istället för 71gram per km har jag lyckats få ner utsläppen av koldioxid till 35,5gram per km genom att köra omkring på fosilfri hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen.

Suzuki

Hur.
Jo. Genom att kolven går avsevärt lättare så sotar den 50%mindre och orkar mera .
Dom får göra en ändring av varvstoppet om det går eller så får jag begränsa gaspådraget.

Suzuki

Fortsättning följer
Eller så får jag begränsa gaspådraget och ta lite mera ansvar och köra 45km/h I trafiken

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.